Search

Kolla in våra produkter

Upptäck vårt breda utbud av mobiltelefoner, klockor, surfplattor och mobiltillbehör. Vi har allt du behöver för att hålla dig uppkopplad och utrustad med den senaste tekniken!

Välkommen till Västerviks Mobilservice

- Din expert på mobilreparationer och elektronikservice

BesökAdress

Storgatan 30
593 33 Västervik

Öppettider

Måndag – Fredag
10.00 – 18.00
Lördag
10.00 – 15.00

Kontakt

Telefon
076 – 677 70 01
E-post
info@vastervikmobilservice.se

Välkommen in till
vår butik i västervik

Reparation av trasiga produkter och försäljning av begagnade telefoner och tillbehör

Vår butik finns på Storgatan 30 i Västervik där vi utför mobil reparationer (alla märken och modeller), surfplattor, elektronik och klockor. Vi lämnar alltid en garanti på 6 månader vid utförda reparationer för att säkerställa din trygghet.

logga_vastervikmobilservice

Våra tjänster

Vi utför reparationer av mobiltelefoner, surfplattor, elektronik och klockor

Mobiltelefon

  • Skärmbyte
  • Batteribyte
  • Laddningsportreparation
  • Kamera reparation
  • Högtalare/mikrofon reparation

Surfplatta

  • Skärmbyte
  • Batteribyte
  • Laddningsportreparation
  • Kamera reparation
  • Högtalare/mikrofon reparation

Elektronik

  • Skärmreparation
  • Kretskortslödning
  • Kontaktreparation
  • Vatten och fuktreparation
  • Komponentutbyte

Klockor

  • Batteribyte
  • Mekanismjustering
  • Armbandsbyte
  • Skärm & glasreparation
  • Tätning

Reparera din produkt hos Västerviks Mobilservice

logga_vastervikmobilservice

Reparera din produkt hos Västerviks Mobilservice

Hur gör man?

  • Kontakt och Begäran om Reparation

    Du som kund tar tar kontakt med oss antingen via e-post, telefon eller vår fysiska butik i Västervik för att få din produkt reparerad.

  • Gratis Felsökning och Diagnos

    Vi tar emot produkten och genomför en helt gratis felsökning för att fastställa problemet.

  • Prisuppgift och Offertförfrågan till Kunden

    Efter felsökningen kontaktar vi dig som kund med en detaljerad prisuppgift för reparationen innan vi påbörjar arbetet. Vi påbörjar aldrig någon reparation utan ditt godkännande.

  • Slutförd reparation och hämtning

    Efter att reparationen är slutförd, kontaktar vi dig för att meddela att produkten är klar och redo att hämtas i vår butik.

Felsökning

Vi erbjuder alltid en kostnadsfri felsökning av din produkt som en del av vår service. Detta innebär att vi noggrant undersöker och identifierar eventuella problem utan att ta ut någon avgift. 

Reparationer

Vi är experter på reparationer av mobiltelefoner och surfplattor. Vår service inkluderar skärmbyten och byte av gamla batterier för att säkerställa att dina enheter fungerar smidigt och effektivt igen.

Service

Vi erbjuder blixtsnabb service genom reparationer samma dag som enheten anländer. Glöm långa väntetider; din apparat blir reparerad och redo samma dag. Att leverera snabba och effektiva lösningar är vår högsta prioritet.

Garanti

Vi erbjuder alltid 6 månaders garanti på våra utförda jobb och produkter. För oss är det viktigt att du som kund känner dig trygg med ditt val av våra tjänster och produkter.

Senaste nytt!

Vi uppdatera dig med vår senaste Information och nyheter

Vi lanserar en ny hemsida

Vi på Västerviks Mobilservice är glada att meddela att vi arbetar hårt med att skapa en helt ny hemsida för att förbättra din upplevelse som

Kontakta oss

Västerviks Mobilservice
Org nr: 850626 – 3231
Telefon: 076 – 677 70 01

Har du frågor om en reparation eller produkt så tveka inte på att höra av dig till oss.

Contact Form Demo (#3) (#4)

Vanliga Frågor och Svar (FAQ)

Hur lång tid tar det att reparera min mobiltelefon?

Tiden för reparationen kan variera beroende på omfattningen av skadan och tillgången på reservdelar. Vi strävar efter att utföra reparationen så snabbt som möjligt utan att kompromissa med kvaliteten. Vid inlämning av din enhet kommer vi att ge en uppskattning av reparationstiden.

Kan jag få en kostnadsuppskattning innan reparationen påbörjas?

Absolut! Vi erbjuder gratis felsökning och ger dig en detaljerad kostnadsuppskattning innan vi påbörjar reparationen. På så sätt kan du fatta ett informerat beslut och känna dig trygg med kostnaden för reparationen.

Får man garanti vid reparation?

Ja, vi strävar efter att ge våra kunder den bästa möjliga servicen och kvaliteten på våra reparationer. Alla våra reparationer omfattas av en garanti för att säkerställa att du är nöjd med resultatet. Om det uppstår några problem efter reparationen är du välkommen att kontakta oss för att få det åtgärdat.

Vilka typer av skador kan ni reparera?

Vi kan reparera en mängd olika skador på mobiltelefoner, inklusive trasiga skärmar, batteribyte, laddningsportreparationer, kameraproblem och mer. Kontakta oss med din specifika fråga så hjälper vi dig gärna att avgöra om vi kan reparera din enhet.

Kan jag skicka in min mobiltelefon för reparation om jag inte kan besöka er butik personligen?

Tyvärr erbjuder vi för närvarande inte möjligheten att skicka in din mobiltelefon för reparation via post eller kurirservice. Vi rekommenderar istället att du besöker vår butik personligen så att vi kan genomföra en noggrann bedömning av din enhet och diskutera reparationens omfattning och kostnad med dig direkt. På så sätt kan vi säkerställa att du får den bästa servicen och att eventuella problem med din enhet identifieras och åtgärdas på bästa sätt.

Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta kan orsaka och uppskattar din förståelse. För mer information om våra tjänster och öppettider är du välkommen att kontakta oss direkt. Vi ser fram emot att hjälpa dig med din mobiltelefonreparation på plats i vår butik.